InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku
Obowiązki:
- Budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie,
- Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę),
- Tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji,
- Zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Wymagania:
- Wysoki profesjonalizm zawodowy;
- Umiejętność analizowania informacji rynkowych;
- Znajomość technik sprzedaży;
- Doświadczenie w analogicznej branży;
- Prawo jazdy kat. B, zdolność i gotowość do podróżowania;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- Samodzielność, rzetelność, odporność na stres;
- Kreatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi;
- Wysoka motywacja do pracy.
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży B2B,
- znajomość branży FMCG.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- Solidne wsparcie szkoleniowe na początku współpracy wraz z opieką w trakcie pierwszych m-cy pracy,
- Bazę potencjalnych Klientów (na początek współpracy),
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód służbowy)
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia.
Poznaj
InterKadra Sp. z o.o.
InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.