prowadzi rekrutację
na stanowisko:
- sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych
- prawidłowe księgowanie wszelkich operacji gospodarczych w systemie księgowym
- uzgadnianiem rozrachunków z dostawcami, odbiorcami oraz z pracownikami.
- Ewidencja środków trwałych, prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
- wsparcie w sporządzaniu informacji i deklaracji podatkowych oraz innych wymaganych prawem dokumentów,
- współodpowiedzialność w sporządzaniu sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych),
- współpraca z innymi działami Spółki w zakresie księgowości
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów
- bieżące monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego
- kontrola obiegu dokumentacji handlowej i ich archiwizacja
- współpraca z innymi departamentami spółki w zakresie realizacji nowych projektów
- prace administracyjne i inne zadania zlecone przez przełożonego
- wykształcenie ekonomiczne - rachunkowość, finanse
- min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze finansów i księgowości,
- Bardzo dobrej , praktycznej znajomość programu Symfonia
- Bardzo dobrej , praktycznej znajomość Excela
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Biznesowego podejścia przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów, przedsiębiorczości, inicjatywy
- Umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji oraz radzenia sobie w trudnych i awaryjnych sytuacjach, umożliwiającej generowanie i wdrażanie skutecznych i kreatywnych rozwiązań
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Stabilną , ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość osobistego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Kartę Multisport
- Dofinansowanie pakietu medycznego
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze