Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
- wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny)
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. B2
- doświadczenie w obsłudze procesu reklamacyjnego Chargeback w firmach będących agentami rozliczeniowymi (lub o podobnym profilu, np. banki)
- dobra znajomość przepisów wiodących Organizacji Płatniczych w obszarze rozpatrywania reklamacji
- dobra obsługa komputera, w szczególności znajomość programów MS Excel, MS Access, MS Word
- zdolności analitycznego myślenia
- samodzielność w podejmowaniu decyzji
- dobra organizacja pracy własnej
- zorientowanie na cel
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- udział w szkoleniach
- dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalistów
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę