Jesteśmy bankiem uniwersalnym i należymy do grona dziesięciu największych banków w Polsce. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Mamy blisko 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Dzięki nieustannej pracy nad ofertą i jakością regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi klientów detalicznych.
W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!
- przygotowywanie raportów oraz analiz w odpowiedzi na bieżące potrzeby kadry kierowniczej,
- przegląd i ocena istniejących wskaźników efektywności w procesach i kanałach obsługi klienta
- prognozowanie i analiza ruchu telefonicznego,
- tworzenie cyklicznych raportów monitorujących KPI organizacji,
- inicjowanie i procesowanie usprawnień w ramach realizowanych działań raportowo-analitycznych,
- współpraca z kadrą kierowniczą w celu opracowywania i monitorowania wskaźników operacyjnych,
- współpraca z innymi jednostkami banku w ramach projektów dotyczących analiz i raportowania.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki matematyka, informatyka, ekonomia),
- minimum 1 rok w branży Contact Center w jednostkach odpowiedzialnych za przygotowanie raportów i analiz (warunek konieczny),
- umiejętność analizowania danych ilościowych i jakościowych,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- znajomość procesów i systemów wykorzystywanych w Contact Center,
- terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań,
- umiejętność realizowania zadań pod presją czasu.
- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
- samodzielność w pracy i możliwość rozwoju zawodowego,
- realny wpływ na wprowadzanie nowych rozwiązań w organizacji,
- pracę hybrydową,
- stanowisko pracy wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- benefity: MyBenefit, Multisport i prywatną opiekę medyczną.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!