Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Młodszy specjalista ds. raportingu |w Dziale Finansowym

Młodszy specjalista ds. raportingu |w Dziale Finansowym

Fraikin Polska sp. z o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
5535 dni temu

Ogłoszenie numer: 79600, z dnia 2009-10-30

Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. raportingu
w Dziale Finansowym

Miejsce pracy: mazowieckie

 

Opis stanowiska


Do jego obowiązków należeć będzie:
  • przygotowywanie danych,
  • prowadzenie zestawień i opracowywanie raportów finansowych.

Wymagania


Idealny kandydat jest osobą:
  • odpowiedzialną i zorganizowaną,
  • ma wykształcenie ekonomiczno-finansowe i/lub informatyczne,
  • posiada znajomość podstaw rachunkowości,
  • biegle posługuje się Excel’em,
  • posiada umiejętności budowy baz danych,
  • ma doświadczenie w zakresie sporządzania raportów,
  • posługuje się językiem angielskim i/lub francuskim.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Fraikin Polska Sp. z o.o.

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.