- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie działu w zakresie tworzenia content marketingu dla poszczególnych brandów (gier, marek dystrybuowanych oraz produktów na licencji serialu Rodzina Treflików)
- realizacja założonych budżetów
- prowadzenie samodzielnych projektów
- obsługa wybranych social mediów
- praca w systemie oraz z bazami danych
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami działu oraz wsparcie działań międzydziałowych
- posiadasz doświadczenie w pracy w dziale marketingu
- możesz pochwalić się dobrą znajomością narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, Fresh Mail)
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
- sprawnie poruszasz się w pakiecie MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- wyróżnia Cię dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań
- cechuje Cię kreatywność oraz nowoczesne myślenie
- jesteś osobą komunikatywną oraz lubisz pracę w zespole
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie działu w zakresie tworzenia content marketingu dla poszczególnych brandów (gier, marek dystrybuowanych oraz produktów na licencji serialu Rodzina Treflików)
- realizacja założonych budżetów
- prowadzenie samodzielnych projektów
- obsługa wybranych social mediów
- praca w systemie oraz z bazami danych
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami działu oraz wsparcie działań międzydziałowych
- posiadasz doświadczenie w pracy w dziale marketingu
- możesz pochwalić się dobrą znajomością narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, Fresh Mail)
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
- sprawnie poruszasz się w pakiecie MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- wyróżnia Cię dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań
- cechuje Cię kreatywność oraz nowoczesne myślenie
- jesteś osobą komunikatywną oraz lubisz pracę w zespole
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.