Młodszy Specjalista ds. Produktu
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- wsparcie Kierownika Produktu w prowadzeniu projektów z obszaru zabawek importowanych
- obsługa wewnętrznych systemów w zakresie tworzenia historii produktów, uzupełniania danych oraz przygotowywania analiz
- bieżąca weryfikacja poprawności danych o produkcie
- wsparcie w procesie digitalizacji dokumentacji
Nasze wymagania
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2) umożliwiającym pisanie e-maili oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
- doświadczenie w obsłudze systemu ERP
- znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- otwartość i komunikatywność, umiejętność pozyskiwania niezbędnych informacji, systematyczność oraz konsekwencja w realizacji zadań
- zmysł analityczny, dokładność i skrupulatność
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie i pod presją czasu
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z rozwojem produktu lub w roli Asystenta Działu
To oferujemy
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- udział we wdrażaniu ciekawych projektów
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- wsparcie Kierownika Produktu w prowadzeniu projektów z obszaru zabawek importowanych
- obsługa wewnętrznych systemów w zakresie tworzenia historii produktów, uzupełniania danych oraz przygotowywania analiz
- bieżąca weryfikacja poprawności danych o produkcie
- wsparcie w procesie digitalizacji dokumentacji
To oferujemy:
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2) umożliwiającym pisanie e-maili oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
- doświadczenie w obsłudze systemu ERP
- znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- otwartość i komunikatywność, umiejętność pozyskiwania niezbędnych informacji, systematyczność oraz konsekwencja w realizacji zadań
- zmysł analityczny, dokładność i skrupulatność
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie i pod presją czasu
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z rozwojem produktu lub w roli Asystenta Działu
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- udział we wdrażaniu ciekawych projektów
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji