- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie Kierownika Produktu w prowadzeniu projektów z obszaru zabawek importowanych
- obsługa wewnętrznych systemów w zakresie tworzenia historii produktów, uzupełniania danych oraz przygotowywania analiz
- bieżąca weryfikacja poprawności danych o produkcie
- wsparcie w procesie digitalizacji dokumentacji
- znasz język angielski w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2) umożliwiającym pisanie e-maili oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
- posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną, z łatwością pozyskujesz niezbędne informacje, systematycznie oraz konsekwentnie realizujesz powierzone zadania
- cechuje Cię zmysł analityczny, dokładność i skrupulatność
- możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością pracy nad wieloma projektami jednocześnie i pod presją czasu
- doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z rozwojem produktu lub w roli Asystenta Działu
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie Kierownika Produktu w prowadzeniu projektów z obszaru zabawek importowanych
- obsługa wewnętrznych systemów w zakresie tworzenia historii produktów, uzupełniania danych oraz przygotowywania analiz
- bieżąca weryfikacja poprawności danych o produkcie
- wsparcie w procesie digitalizacji dokumentacji
- znasz język angielski w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2) umożliwiającym pisanie e-maili oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
- posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną, z łatwością pozyskujesz niezbędne informacje, systematycznie oraz konsekwentnie realizujesz powierzone zadania
- cechuje Cię zmysł analityczny, dokładność i skrupulatność
- możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością pracy nad wieloma projektami jednocześnie i pod presją czasu
- doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z rozwojem produktu lub w roli Asystenta Działu
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.