Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta – jednego z największych banków w Polsce – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do Twoich obowiązków na obu stanowiskach należeć będzie:
- Kompleksowa obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami,
- Dbanie o pozytywny wizerunek banku,
- Utrzymywanie długofalowych oraz dobrych relacji z klientami,
W zależności od stanowiska do Twoich zadań należeć będzie:
- Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny oraz w oparciu o wyznaczone cele sprzedażowe,
- Doradztwo w zakresie produktów bankowych: kredyty gotówkowe i konsolidacyjne, lokaty, konta bankowe i internetowe, pożyczki i inne,
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z płatnościami – obsługą transakcyjną, bankowością internetową i innymi,
- Udzielanie informacji odnośnie oferty produktowej banku.
W zamian za zaangażowanie w działania banku otrzymasz:
- Zatrudnienie w jednym z największych banków w Polsce,
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe,
- Premię adekwatną do osiąganych przez Ciebie wyników – sam decydujesz ile premii otrzymasz!
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport,
- Pakiet szkoleniowy umożliwiający rozwój zawodowy w branży bankowej,
- Możliwość awansu w strukturach banku.
Od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego,
- Samozaparcia oraz chęci do osiągania wyznaczonych celów,
- Umiejętności w budowaniu pozytywnych relacji z klientem,
- Efektywne organizowanie czasu pracy,
- Znajomość branży bankowej oraz doświadczenie w obsłudze klienta będzie Twoim dodatkowym atutem.