- Zarządzanie procesem pozyskiwania pozwoleń oraz realizacja czynności administracyjnych w trakcie przebiegu inwestycji w ramach budowy sieci, zgodnie z obowiązującym prawem polskim
- Weryfikacja dokumentacji, nadzór nad terminowością i jakością dokumentacji. Aktywna komunikacja oraz okresowe spotkania z dostawcami zewnętrznymi
- Dbanie o aktualizację wytycznych w dokumentacji wymaganej od dostawców zewnętrznych zgodnie z wymagamy przepisów prawa jak i potrzebami firmy
- Kontrola narzędzi wspomagających procesy inwestycyjne, analiza danych i cykliczne wykonywanie raportów kontrolnych dla innych zespołów
- Archiwizacja dokumentacji związanej z prowadzonym procesem inwestycyjnym
- Przygotowanie dokumentacji i niezbędnych informacji do sprzedaży stacji bazowych do podmiotów zewnętrznych.
- Masz wyższe wykształcenie
- Posiadasz znajomości podstawowych zagadnień Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Budowlanego i Prawa Środowiskowego
- Chętnie zaangażujesz się w poznanie i zrozumienie procesów inwestycyjnych prowadzonych w ramach budowy sieci
- Lubisz kontakt z ludźmi, masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Cechuje Cię kreatywność i elastyczność w rozwiązywaniu problemów
- Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami urzędów oraz dostawcami zewnętrznymi nie stanowi dla Ciebie problemów
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.