Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: F&A/12/13/D Miejsce pracy: Kraków
- Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym
- Procesowanie danych finansowych
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
- Usprawnianie procesów i procedur
Doświadczenie zawodowe nie jestwymagane, oferujemy intensywne szkolenia umożliwiające wykonywanie powierzonychobowiązków!
- bardzo dobra znajomość języka norweskiego lub duńskiego (min. B2),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2),
- gotowość podjęcia pracy w obszarze księgowości i finansów,
- dobra znajomość obsługi MS Word, MS Excel,
- chęć podnoszenia swoich kwalifikacji.
- atrakcyjny program szkoleń,
- motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych ( prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny),
- ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych.