Sollers Consulting jest polską spółką IT specjalizującą się w usługach doradczych i wdrożeniowych dla branży finansowej. Spółkę założyli w 2000 roku eksperci w dziedzinie doradztwa operacyjnego i technologii. Sollers Consulting wyróżnia zdolność efektywnego łączenia wiedzy biznesowej z kompetencjami w wiodących technologiach. Zespół Sollers Consulting zrealizował ponad 50 projektów dla przeszło 35 klientów z całego świata, takich jak PZU, Warta, Moody’s Analytics, Millennium, Raiffeisen i Generali – Proama. Firma wykorzystuje nowoczesne technologie oraz metody zarządzania projektami, m.in. metodykę Agile. Aktualnie Sollers Consulting zatrudnia ponad 115 wysoko wykwalifikowanych konsultantów i programistów w Warszawie i Lublinie.
Ze względu na dynamiczny rozwój firmy poszukujemy osób na następujące stanowisko:
Nr Ref.: MPR/WAW/P/13
- Wsparcie przy organizacji konferencji oraz eventów
- Wsparcie przy tworzeniu Employer Brandingu
- Utrzymywanie baz Klientów i relacji z wybranymi Klientami
- Organizacja i logistyka działań PR’owych
- Wsparcie w kontakcie z mediami
- Wsparcie w utrzymaniu obecności w mediach społecznościowych
- Wsparcie Administracji Biura
- Umiejętność pracy z zespołem, dobre zdolności komunikacyjne i miękkie
- Posługiwanie się w mowie i piśmie ładną polszczyzną
- W pełni dyspozycyjni studenci ostatnich lat lub absolwenci
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zaangażowanie, sumienność, chęć rozwoju, samodzielność
- Dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kategorii B
- Możliwość rozwoju i jasno zdefiniowana ścieżka kariery
- Stabilność zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
- Po okresie próbnym umowę o pracę na czas nieokreślony
- Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe)
- Pracę w nowoczesnym, dynamicznym i kreatywnym zespole
ul. Wiśniowa 40, Biuro B, 02-520 Warszawa
ul. Wolska 11, 20-411 Lublin
NIP 113-24-63-039
www.sollers.pl