ds. Personalnych
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie naszego zespołu w projektach rekrutacyjnych (stanowiska produkcyjne oraz biurowe), procesie adaptacji nowych pracowników oraz zagadnieniach związanych z pracą tymczasową
- codzienny kontakt z pracownikami (stałymi i tymczasowymi), innymi działami oraz firmami współpracującymi (np. Agencje Pracy Tymczasowej)
- praca z dokumentami, programami i systemami (eRecruiter, Impuls, Canva)
- udział w realizacji wewnętrznych inicjatyw dla pracowników oraz HR-owych projektów, tworzenie komunikacji wewnętrznej i informacji do mediów społecznościowych
- przygotowywanie różnego rodzaju analiz i prezentacji (Excel, Power Point)
- chcesz rozwijać się w kierunku tzw. „miękkiego HR” i dobrze się czujesz w pracy z ludźmi
- lubisz i potrafisz pracować w zespole - stawiamy na dobre relacje, otwartość na informację zwrotną, dyskrecję i wzajemną pomoc
- możesz pochwalić się pierwszym doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
- dbasz o bardzo dobrą jakość i dokładność, dostrzegasz szczegóły i potrafisz wyciągać wnioski
- masz naturę organizatora, który chętnie inicjuje działania, jest wytrwały w poszukiwaniu rozwiązań i nie zniechęca się zbyt szybko
- odnajdujesz się w zadaniach kreatywnych, masz ”lekkie pióro” i znasz Power Point
- sprawnie działasz w Excel w zakresie tworzenia tabel i formuł obliczeniowych
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie naszego zespołu w projektach rekrutacyjnych (stanowiska produkcyjne oraz biurowe), procesie adaptacji nowych pracowników oraz zagadnieniach związanych z pracą tymczasową
- codzienny kontakt z pracownikami (stałymi i tymczasowymi), innymi działami oraz firmami współpracującymi (np. Agencje Pracy Tymczasowej)
- praca z dokumentami, programami i systemami (eRecruiter, Impuls, Canva)
- udział w realizacji wewnętrznych inicjatyw dla pracowników oraz HR-owych projektów, tworzenie komunikacji wewnętrznej i informacji do mediów społecznościowych
- przygotowywanie różnego rodzaju analiz i prezentacji (Excel, Power Point)
- chcesz rozwijać się w kierunku tzw. „miękkiego HR” i dobrze się czujesz w pracy z ludźmi
- lubisz i potrafisz pracować w zespole - stawiamy na dobre relacje, otwartość na informację zwrotną, dyskrecję i wzajemną pomoc
- możesz pochwalić się pierwszym doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
- dbasz o bardzo dobrą jakość i dokładność, dostrzegasz szczegóły i potrafisz wyciągać wnioski
- masz naturę organizatora, który chętnie inicjuje działania, jest wytrwały w poszukiwaniu rozwiązań i nie zniechęca się zbyt szybko
- odnajdujesz się w zadaniach kreatywnych, masz ”lekkie pióro” i znasz Power Point
- sprawnie działasz w Excel w zakresie tworzenia tabel i formuł obliczeniowych
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- stabilność zatrudnienia
- darmowa kawa
- udział w konferencjach
- inicjatywy pracownicze
- przyjazna atmosfera pracy
- karnety na mecze
- bezpłatny parking
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.