BNP Paribas Leasing Solutions jest częścią globalnej, wiodącej na europejskim rynku, grupy kapitałowej BNP Paribas. W Polsce jesteśmy obecni od 1998 roku. Specjalizujemy się w profesjonalnych rozwiązaniach finansowych dla dostawców środków trwałych z różnych branż: rolnictwo, logistyka, budownictwo, IT, sektor medyczny. Ponadto we współpracy z BNP Paribas Bank Polska SA oferujemy dla Klientów Banku leasing następujących grup aktywów: nieruchomości, środki transportu, specjalistyczne maszyny i urządzenia dla przemysłu, sprzęt IT.
W związku z ciągłym rozwojem działalności BNP Paribas Leasing Solutions w Polsce, poszukujemy osób do pracy na stanowisku.
- Nadzór nad kompletnością i obiegiem dokumentacji kadrowej (akta pracownicze, urlopy, zwolnienia lekarskie).
- Przygotowywanie danych do listy płac oraz sprawdzenie poprawności naliczeń.
- Umowy cywilnoprawne – tworzenie, zestawienia, kontrola rozliczeń.
- Tworzenie raportów, zestawień i analiz – cyklicznych i ad hoc.
- Aktualizacja danych w systemach HR.
- Kontrola ewidencji czasu pracy.
- Współudział w tworzeniu procedur/instrukcji dotyczących funkcjonowania działu personalnego.
- Wsparcie funkcji/działań/projektów HR: rekrutacja i selekcja, wyznaczanie celów, ocena pracownicza, szkolenia, benefity itp.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok.
- Praktyczna znajomość prawa pracy, znajomość zasad naliczania wynagrodzeń.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel).
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Interesującą pracę, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej, pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta dostępu do usług sportowych, grupowe ubezpieczenie NNW).
UWAGA – praca na zastępstwo.