Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. organizacji wydarzeń pracowniczych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 9/ADM/BBNiRK/24
Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry
Główne obowiązki:
- organizacja i koordynacja wydarzeń dla pracowników, np. corocznej imprezy integracyjnej, imprez okolicznościowych, w tym także wydarzeń dla dzieci pracowników,
- wyszukiwanie wykonawców usług i dostaw na potrzeby imprez, negocjacje i zawieranie umów,
- prowadzenie raportów i bieżącej dokumentacji związanej z kompleksową obsługą wydarzeń,
- organizacja akcji okolicznościowych dla pracowników np. prezenty świąteczne,
- organizacja logistyczna szkoleń i kursów, w tym m.in.: rezerwacja sal, dystrybucja materiałów szkoleniowych, zamawianie cateringu i bieżąca obsługa wedle potrzeb,
- obsługa dokumentacji dot. zniżek dla pracowników na ofertę edukacyjną ALK,
- wsparcie zespołu HR w bieżąco realizowanych projektach i wydarzeniach.
Wymagania:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- średnio-zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Forms, Word, Excel, PP),
- znajomość j. angielskiego na poziomie B1,
- umiejętności organizacyjne, otwartość na nowe sytuacje i zmiany,
- odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność,
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem i zasobami,
- aktywne nastawienie na uczenie się,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- zdolność prowadzenia skutecznej komunikacji.
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w administracji i/lub obszarze ZZL,
- doświadczenie w organizacji szkoleń i innych wydarzeń dla pracowników,
- znajomość procesów HR-owych.
Oferujemy:
- umowa o pracę w ramach pełnego etatu,
- pracę w uznanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.