Ogłoszenie numer: 7250067, z dnia 2022-07-28
Biuro Ekspertyz Sądowych Sp. z o.o. jest największą we wschodniej Polsce Instytucją Specjalistyczną, która wydaje profesjonalne opinie sądowe oraz ekspertyzy z wielu dziedzin kryminalistyki. Zespół zaangażowanych i doświadczonych pracowników będących profesjonalistami w swojej branży, nastawionych na rozwój, osiąganie ambitnych celów i bezkompromisowe dążenie do prawdy, to klucz do naszego sukcesu.
Aktualnie poszukujemy pracowników do szybko rozwijającego się zespołu Wydziału Medycyny Sądowej na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. opinii medycznych
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- wstępna analiza wpływającej do Biura korespondencji i dokumentacji medycznej;
- utrzymywanie kontaktów z biegłymi z zakresu medycyny sądowej oraz nawiązywanie współpracy z nowymi specjalistami;
- nadzór nad edytorską poprawnością wydawanych opinii;
- nadzór nad obiegiem dokumentów w Wydziale Medycyny Sądowej;
- korespondencja i kontakty z organami zlecającymi tj. Prokuratura, Sąd, Policja.
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe (preferowane doświadczenie w sektorach związanych ze służbą zdrowia);
- biegła obsługa pakietu MS Office;
- zaangażowanie, entuzjazm i energia w działaniu;
- zdolność do pracy pod presją czasu, wielozadaniowość oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- duża samodzielność połączona z umiejętnością współpracy w zespole;
- logistyka i gotowość do pracy w terenie;
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- gruntowne przygotowanie do pracy pod okiem doświadczonych specjalistów;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- przyjazną atmosferę pracy oraz indywidualne podejście do pracownika;
- stabilność zatrudnienia - szukamy wyłącznie kandydatów zdecydowanych na długoterminową współpracę;
- pakiet medyczny PZU.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.