- Obsługa procesów biznesowych w systemie bilingowym (generowanie dokumentów finansowych dla Abonentów Play, wczytywanie danych o płatnościach oraz zarządzanie globalnym procesem ponaglania, provisioning kart SIM)
- Monitorowanie systemu, wykrywanie błędów w jego działaniu i ich raportowanie
- Rozwiązywanie zgłoszeń klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych na potrzeby biznesu
- Przygotowywanie, opiniowanie i realizacja wewnętrznych procedur we współpracy z klientem wewnętrznym, zespołami projektowymi i dostawcą systemu
- Posiadasz wyższe wykształcenie techniczne lub status studenta ostatniego roku studiów (mile widziane kierunki takie jak: telekomunikacja, informatyka)
- Znasz systemy Unix/Linux z poziomu użytkownika
- Znasz relacyjne bazy danych i wiesz jak tworzyć zapytania w języku SQL
- Jesteś dokładny/a, potrafisz diagnozować problem na podstawie danych z wielu źródeł
- Jesteś dyspozycyjny/a do pracy w trybie równoważnym i zmianowym (zmiany: 08:30-16:30, 14:00-22:00)
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym w zakresie słownictwa technicznego
- Znajomość podstaw języków programowania (Shell, Python, Perl, Java), obszarów GitLab i Jenkins, umiejętności czytania i rozumienia skryptów w powłoce BASH
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodze
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Dodatkowy benefit świąteczn
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.