Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Otrzymaliśmy również Diament Miesięcznika Forbes 2020. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy,
- telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z obecnymi Klientami Firmy,
- koordynowanie kompleksowych strategii marketingu w Internecie dla Klienta,
- przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
- obsługę reklamacji,
- realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- administrację dokumentów (umów, aneksów itp.),
- wykonywanie analiz i raportów,
- współpracę z pozostałymi działami w firmie.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- masz doświadczenie w obsłudze klienta i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
- potrafisz identyfikować potrzeby Klientów,
- posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
- z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
- cenisz samodzielność w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę,
- lubisz pracę w zespole.
Mile widziane:
- znajomość i doświadczenie w branży SEO/SEM.
Co oferujemy?
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
- szansę na zdobycie wiedzy z branży SEO i e-commerce,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport),
- eventy integracyjne.