PRACUJ JAKO
Pracując w Alior Bank będziesz odpowiedzialny za:
- Obsługę klientów indywidualnych i firmowych w ramach połączeń przychodzących,
- Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych,
- Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy,
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
- Posługujesz się biegle językiem polskim, ukraińskim i rosyjskim,
- Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- Posiadasz umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
- Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
- Posiadasz ducha zespołowości,
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
- Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
- Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- Masz doświadczenie w pracy w contact center –(jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
- System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Atrakcyjny system premiowy,
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta.
Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.