Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 21 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta, jednego z największych banków w Polsce poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: DKB/GDA
Zakres obowiązków:
- Odbieranie przychodzących zgłoszeń telefonicznych od stałych i potencjalnych klientów odnośnie: obecnej oferty banku, napotkanych problemów technicznych, zmiany ustawień konta internetowego itp..
Oczekujemy:
- Komunikatywności, pewności siebie, otwartości, energiczności;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/ sprzedaży;
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość produktów bankowych;
- Zaangażowania w powierzone obowiązki oraz nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną oraz nienagannej dykcji;
- Wysokiej kultury osobistej.
Nasz Klient oferuje:
- Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenia;
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + premia);
- Grafik ustalany pod dyspozycyjność pracownika; możliwość pracy od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-22;
- Wstępne szkolenie wliczone do okresu zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju w strukturze stanowiska oraz wewnątrz firmy!;
- Benefity: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne.