Ogłoszenie numer: 1084048, z dnia 2016-05-30
Platforma dystrybucyjna Edu-Książka Sp. z o. o.
Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów publikacji językowych w Polsce. Prowadzimy sieć hurtowni i księgarń na terenie całego kraju. Dużą część naszych działań stanowi obsługa klientów: hurtowych, detalicznych oraz indywidualnych.
Aktualnie, poszukujemy osób do Biura sprzedaży na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa / Błonie
Nr Ref.: 03/2016
Opis stanowiska
-
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień;
-
Kontakt telefoniczny oraz dbanie o relację z klientami;
-
Współpraca z Magazynem w obszarze realizacji zamówień;
-
Dbałość o dobry wizerunek firmy;
-
Prace administracyjne;
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub motywacja do szybkiej nauki i chęci do pracy;
-
Swoboda w poruszaniu się w środowisku MS Office – szczególnie w MS Excel;
-
Bardzo dobra organizacja pracy;
-
Komunikatywność i kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
-
Biegła znajomość języka polskiego;
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym telefoniczną i mailową obsługę klientów zagranicznych;
-
Poczucie odpowiedzialności za powierzone działania.
Mile widziane
-
Znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym;
-
Umiejętność obsługi programu SAP Business One.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju w firmie dystrybucyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Interesującą pracę w młodym zespole;
- Rozwój umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
Zapewniamy dowóz do miejsca pracy.