specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
3 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
Alior Bank
Rzeszów
praca stacjonarna
2044 dni temu
PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących,
realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach),
udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku,
budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami.
TA PRACA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:
zależy Ci na tym, by zdobyć doświadczenie w bankowości,
chcesz być najlepszy i pracować z najlepszymi w branży,
jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
lubisz rozmawiać przez telefon,
masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną,
dobrze czujesz się pracując w zespole,
pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję,
masz wykształcenie średnie lub wyższe,
sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
masz doświadczenie w pracy w contact center(jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
OFERUJEMY:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjny system premiowy,
ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
system szkoleń podnoszących kwalifikacje,
przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
możliwość pracy ze znajomymi (za każde skuteczne polecenie pracownika dodatkowo Cię nagrodzimy),
dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim,
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
3 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...