Groupon (NASDAQ: GRPN) to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować, a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, lubisz różnorodność i znasz język niemiecki? A może chcesz udoskonalać swoje umiejętności i mieć stały kontakt z językiem? Nie mogłeś lepiej trafić – właśnie poszukujemy osób na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.
Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania Klientów Groupon i udzielanie informacji dotyczących zakupionych ofert (kontakt via telefon i e-mail ).
-
stabilne zatrudnienie,
-
dedykowane szkolenie wdrażające,
-
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
-
piękne, nowoczesne biuro w sercu Warszawy,
-
mnóstwo benefitów (ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport, opieka zdrowotna, świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje),
-
strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami,
-
wyjścia i imprezy integracyjne.
-
płynnie posługujesz się językiem niemieckim i chcesz go używać na co dzień (kontakt z niemieckojęzycznymi Klientami firmy),
-
masz doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta,
-
jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
-
jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów.
Wyślij Swoje CV za pomocą przycisku aplikowania i dołącz do naszego zespołu!
Zobacz też jak wygląda nasz Zespół Customer Care: