Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 624 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta? Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych? Zapraszamy Cię do pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Szkolenia online i w biurze
- Program dla nowych pracowników wprowadzający ich do firmy
- Możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne
- Opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Platforma MyBenefit, z punktami do wydania na kulturę, podróże, sport, naukę etc.
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 624 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta? Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych? Zapraszamy Cię do pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Szkolenia online i w biurze
- Program dla nowych pracowników wprowadzający ich do firmy
- Możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne
- Opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Platforma MyBenefit, z punktami do wydania na kulturę, podróże, sport, naukę etc.
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.