WYBIERZ FIRMĘ,
KTÓRĄ BĘDZIESZ MÓGŁ/MOGŁA KSZTAŁTOWAĆ
Link4, zwycięzca rankingu na najlepszego pracodawcę w Polsce w 2013 roku w kategorii duże firmy, należący do międzynarodowej grupy finansowej RSA, do swojego biura w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Szkodowego
(nazwa stanowiska nie determinuje płci kandydata)
(nazwa stanowiska nie determinuje płci kandydata)
Miejsce pracy: Warszawa
GŁÓWNE ZADANIA:
Telefoniczna rejestracja oraz obsługa szkód majątkowych i osobowych, a w szczególności:
Telefoniczna rejestracja oraz obsługa szkód majątkowych i osobowych, a w szczególności:
- Telefoniczna obsługa klientów w zakresie rejestracji nowych szkód majątkowych i osobowych,
- Telefoniczna obsługa klientów oczekujących informacji na temat statusu ich zarejestrowanej szkody,
- Obsługa korespondencji papierowej przychodzącej i wychodzącej (obsługa w systemie szkodowym),
- Obsługa korespondencji elektronicznej.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
- Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office ( Word, Excel, Outlook),
- Otwartość na nowe doświadczenia oraz chęć do nauki i budowania nowych kompetencji,
- Gotowość do pracy zmianowej,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center lub w firmie ubezpieczeniowej.
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
- Zdobycie nowych umiejętności w zakresie likwidacji i obsługi szkód majątkowych oraz osobowych,
- Ciekawą pracę w zgranym zespole,
- Świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, możliwość skorzystania z zajęć sportowych (siłownia, fitness, basen), przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.