eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługą czatu,
- Obsługą portali społecznościowych,
- Udzielaniem informacji Klientom,
- Przyjmowaniem nowych zamówień,
- Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
- Elektroniczną obsługą zleceń.
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego oraz umiejętności budowania prawidłowej swobodnej wypowiedzi,
- Bardzo dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Opanowania, cierpliwości, pozytywnego nastawienia do pracy i ludzi,
- Umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- Sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- Umiejętności obsługi komputera,
- Umiejętności pracy zespołowej,
- Dyspozycyjności pozwalającej na pracę w systemie dwuzmianowym między g. 8:00 a 21:00 (pon-pt.) oraz weekendy między 08:00 a 19:00.
- Pracę w centrum Zielonej Góry (biuro w centrum handlowym Focus Mall),
- Niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych (komputer, monitory, słuchawki itd.),
- Profesjonalne szkolenie stanowiskowe i wsparcie członków zespołu,
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, Modivo.pl oraz CCC,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie 'na Ty'.