Obecnie do jednej z naszych spółek poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
-
utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
-
zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez:
o udzielanie informacji i pomoc klientom.
o rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji
(reklamacje, skargi, wnioski i interwencje)
o monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych
-
współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
-
wysokiej orientacji na Klienta,
-
zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
-
komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
-
odporności na stres,
-
zdolności do szybkiego uczenia się,
-
sumienności i dokładności,
-
umiejętności współpracy,
-
chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie,
-
odpowiedzialne stanowisko,
-
pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenia,
-
możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.