Obecnie do jednej z naszych spółek poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
-
utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
-
zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez:
o udzielanie informacji i pomoc klientom.
o rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji
(reklamacje, skargi, wnioski i interwencje)
o monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych
-
współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
-
wysokiej orientacji na Klienta,
-
zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
-
komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
-
odporności na stres,
-
zdolności do szybkiego uczenia się,
-
sumienności i dokładności,
-
umiejętności współpracy,
-
chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie,
-
odpowiedzialne stanowisko,
-
pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenia,
-
możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.