Obecnie do jednej z naszych spółek poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
-
utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
-
zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez:
o udzielanie informacji i pomoc klientom.
o rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji
(reklamacje, skargi, wnioski i interwencje)
o monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych
-
współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
-
wysokiej orientacji na Klienta,
-
zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
-
komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
-
odporności na stres,
-
zdolności do szybkiego uczenia się,
-
sumienności i dokładności,
-
umiejętności współpracy,
-
chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie,
-
odpowiedzialne stanowisko,
-
pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenia,
-
możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.