![](/img/firma/templates/462638/8504/top.jpg)
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A. jest pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy.
Dołącz do naszego zespołu, jako:
-
analiza potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie wykorzystania produktów i usług Grupy,
-
negocjowanie warunków współpracy,
-
aktywizacja oraz podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami,
-
przygotowywanie umów oraz aneksów dla Klientów,
-
dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
-
reprezentowanie Grupy podczas spotkań i konferencji.
-
min. rok doświadczenia w obsłudze klienta lub na stanowisku o podobnym profilu,
-
min. średniego wykształcenia,
-
znajomości zasad profesjonalnej obsługi klienta,
-
umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych,
-
bardzo dobrej organizacji pracy,
-
asertywności oraz samodzielności,
-
wysokiej kultury osobistej,
-
aktywnego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych obowiązków,
-
zdolności negocjacyjnych i komunikacyjnych,
-
prawa jazdy kat.B.
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
pakiet szkoleń wdrożeniowych,
-
pracę z doświadczonym zespole,
-
dużą samodzielność i odpowiedzialność.
![](/img/firma/templates/462638/8504/loo.jpg)