SYGMA BANK POLSKA, będący częścią grupy BNP Paribas Personal Finance, to dynamicznie rozwijający się na polskim rynku Bank z siedzibą w Warszawie. Specjalizujemy się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe. Oferujemy karty kredytowe, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać oraz zdobywać doświadczenie w międzynarodowej korporacji, to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PP/MS/CC/W/9
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa klientów Banku
- Sprzedaż produktów bankowych
- Realizacja wyznaczonych celów
- Realizacja dyspozycji na kontach klientów Banku
- Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami Banku
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Nastawienie na klienta
- Silna motywacja do realizacji założonych celów
- Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z klientami
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałą pensję oraz premię, która uzależniona będzie od Twoich wyników
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16 oraz 12 - 20
- Pakiet świadczeń socjalnych m.in. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie
- Systematyczne rozwijanie kompetencji dzięki szkoleniom
- Możliwość rozwoju oraz awansu w ramach ścieżek karier
- Pracę w młodym, energicznym i dynamicznie rozwijającym się zespole