specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Biura i Administracji Sprzedaży
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Biura i Administracji Sprzedaży
Grupa PreZero
Nowy Sącz
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1038 dni temu
Grupa PreZero poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Biura i Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Zakres obowiązków:
Obsługa biura z wykorzystaniem wszystkich stosowanych w spółce narzędzi komunikacyjnych, w tym obsługa bezpośrednia w siedzibie/oddziale Spółki zgodnie z przyjętymi zasadami.
Odbieranie i wysyłanie korespondencji.
Rejestracja faktur w programie finansowo księgowym.
Wprowadzanie do systemu operacyjnego zleceń zgłaszanych przez klienta.
Prowadzenie rejestrów elektronicznych obowiązujących w Spółce.
Oczekiwania:
Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
Wykształcenie minimum średnie;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;
Umiejętność pracy z dokumentami
Systematyczność, dokładność
Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
Pracując z nami możesz liczyć na:
Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
Prywatną opiekę medyczną;
Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, karta Multisport.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...