Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.
W związku z ciągłym rozwojem i coraz ciekawszymi wyzwaniami związanymi z prowadzeniem działań marketingowych i podnoszenia wizerunku firmy poszukujemy:
- opracowywanie materiałów reklamowych
- analizowanie działań marketingowych konkurencji
- e-mail marketing, sms marketing
- koordynowanie działań związanych z przygotowaniem materiałów promocyjnych oraz marketingowych
- współpracę z działem sprzedaży w zakresie promocji oferty produktowej
- znajomości narzędzi Google Analytics, Facebook Ads, Google AdWords
- umiejętności analitycznych
- wysokiego stopnia odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone obowiązki
- bardzo dobrej znajomość pakietu Microsoft Office
- znajomości CMS
- zatrudnienie na podstawie wybranej formy umowy: umowa o pracę / B2B
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zakupy wyrobów Monnari na preferencyjnych warunkach
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.