Młodszy specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Podziel się z nami swoimi umiejętnościami!
Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz się sprawnie komunikować?
Potrafisz zbudować dobre relacje w zespole?
Wiesz, jak przekonać Partnera Biznesowego do nawiązania długoterminowej współpracy?
Czujesz się ekspertem w świecie Social Mediów?
Jeśli tak, zapraszamy Cię do naszej Drużyny!
Jeśli:
- masz wysokie zdolności komunikacyjne, łatwo nawiązujesz relacje z nowo poznanymi osobami;
- jesteś absolwentem lub studentem 3 roku lub wyższym, studiów kierunkowych realizowanym w trybie niestacjonarnym (preferowany kierunek: marketing, zarządzanie, ekonomia, nauki społeczne),
- masz motywację do zdobywania nowych doświadczeń,
- obsługujesz aplikację MS Excel oraz MS Power Point na poziomie bardzo dobrym;
- lubisz pracować w zespole oraz masz wysokie zdolności negocjacyjne;
- jesteś samodzielny, przejawiasz inicjatywę oraz posiadasz umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu,
- cechuje Cię skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w powierzone zadania.
Chcesz realizować zadania w dziale marketingu w zakresie:
- Współpracy z Partnerami biznesowymi oraz zarządzanie relacjami w segmencie klientów instytucjonalnych. Negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- Prowadzenia i koordynowania działań marketingowych i promocyjnych w segmencie grup klientów instytucjonalnych i firm z innymi obszarami działalności firmy – ścisła współpraca z działami Operacyjny i Marketing,
- Przygotowywania procedur operacyjnych dla pracowników w związku z prowadzonymi działaniami promocyjnymi, analiza potencjalnych zagrożeń oraz egzekucja prawidłowego przebiegu akcji w lokalach Telepizza.
- Współtworzenie, prowadzenie i koordynacja działań związanych z projektowaniem materiałów reklamowych marki;
- Współtworzenie i egzekucja strategii obecności marki TP w Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube), przygotowywanie planów komunikacji oraz promocji, weryfikacja merytoryczna treści oraz grafik, współpraca z Influencerami, planowanie i kontrolowanie kosztów, mierzenie skuteczności prowadzonych działań.
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kampanii, prezentowanie wyników, wniosków oraz rekomendacji.
- Współpraca z agencjami kreatywnymi i social media;
- Wdrożenie planów działań promocyjnych, identyfikacja ewentualnych nieprawidłowości,
- Aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju i komunikacji firmy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w zgranym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej firmie
- współpracę z profesjonalnym zespołem w przyjaznej atmosferze.