YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku. Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety i odżywek. Rok do roku notujemy rekordowe obroty, powiększamy sieć dystrybucji i inwestujemy w innowacyjne na rynku rozwiązania. Posiadamy ponad 150 różnych produktów. Mamy dwie marki na rynek zielarski i apteczny. Firma aktywnie poszukuje też odbiorców poza granicami kraju.
W związku z rosnącymi potrzebami rynku oraz rozbudową sieci sprzedaży w całej Polsce poszukujemy nowych współpracowników.
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia koło Warszawy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży rozwijającej się 10% rocznie
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia oraz dotrzymywania słowa, wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym+
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych z Influencerami
- Copywriting
- Współpraca z działem graficznym i agencjami reklamowymi
- Współpraca z autorami artykułów i redakcją, dodawanie treści na strony www
- Zarządzenie newsletterem kierowanym do Klienta b2b i indywidualnego
- Zarządzenie wizerunkiem firmy w Internecie
- Rozwijanie materiałów POS, gadżetów
Nasze oczekiwania:
- Kreatywność, komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja swojej pracy
- Mile widziane doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu akcji promocyjnych obejmujących wiele kanałów komunikacji
- Nastawienie na efekty, szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy