BD Art jest jednym z największych na świecie producentów ram, ramek do zdjęć i luster. Nasi Klienci to międzynarodowe sieci, takie jak, np. IKEA, Castorama, Leroy Merlin oraz Klienci indywidualni robiący zakupy w Internecie. Działamy nieprzerwanie od 30-tu lat.
Dołącz do Naszego Zespołu jako:
- Terminowa obsługa i realizacja zamówień klientów
- Organizowanie wysyłek kurierskich
- Zarządzanie i administrowanie zleceniami produkcyjnymi
- Kontrola terminowości dostaw komponentów
- Zlecanie transportów do przewoźników i firm spedycyjnych
- Obsługa systemu ERP (faktury, korekty, specyfikacje dostaw)
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe kierunkowe: logistyka lub pokrewne)
- Dokładność, sumienność oraz rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Sprawna obsługa komputera, w tym oprogramowania wykorzystywanego w logistyce
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane
- Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie (umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem plus premie)
- Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (m.in. szkolenia, kursy językowe, dofinansowanie studiów)
- Karty Multisport, dodatkowe ubezpieczenie NW
- Płatny program poleceń pracowniczych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
BD Art Sp. z o.o.
B.D. Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy, w Japonii i Stanach Zjednoczonych.