Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Chcesz pracować dla światowych marek?
Realizować własne pomysły?
rozpocznij swoją karierę w Dziale Sprzedaży i dołącz do jednego z liderów działających w branży FMCG
Nr Ref.: MS/01.2014
- Odpowiedzialność za dostępność i widoczność produktów oraz za informację handlową w punktach detalicznych
- Budowanie relacji z Klientami i umacnianie wizerunku firmy
- Szansa zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego i rozwijania umiejętności biznesowych
- Preferowane wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów)
- Duża motywacja i zorientowanie na działanie
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia
- Pełna dyspozycyjność (od poniedziałku do piątku)
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Prawo jazdy kat. B (min. 1 rok)
- Znajomość języka angielskiego min. w stopniu komunikatywnym
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze Klienta w branży FMCG
- Pracę dla światowego lidera z branży FMCG
- Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy
- Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny, bonusy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Samochód służbowy, telefon, ipad