W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. IT/ Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków:
- Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software;
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania, sprzętu IT;
- Administrowanie kontami użytkowników, komputerami i prawami dostępu;
- Monitorowanie infrastruktury IT, nadzór nad operacjami, dostępnością i wydajnością infrastruktury;
- Zapewnienie bezpiecznej i wydajnej pracy infrastruktury IT;
- Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne);
- Diagnoza i usuwanie problemów z urządzeniami w sieci firmowej;
- Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych;
- Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących pracę Działu IT;
- Tworzenie, organizowanie i optymalizowanie dokumentacji IT;
- Udział w projektach rozwoju infrastruktury IT.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie kierunkowe a przede wszystkim pasja, zainteresowanie tematyką z obszaru informatyki i chęć rozwoju;
- Praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego;
- Bardzo dobra znajomość systemów Windows;
- Znajomość usług Office365;
- Praktyczna wiedza z zakresu podstawowej konfiguracji sieci LAN;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej.
Z naszej strony oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;
- Dodatkowe benefity pozapłacowe w tym: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport;
- Kontakt z najnowszymi technologiami IT wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwami;
- Możliwość rozwoju zawodowego m.in. w zakresie zarządzania infrastrukturą informatyczną oraz obsługi MS Dynamics NAV, CRM, Qlik.