Poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Informatyki
(I linia wsparcia ServiceDesk)
(I linia wsparcia ServiceDesk)
Miejsce pracy: Warszawa
SIÓDEMKA S.A. na rynku polskim działa od 1998 roku. Od 16 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami, jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
Główne obowiązki:
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie systemów operacyjnych oraz aplikacji używanych w Spółce.
- Realizacja wniosków o dostępy do głównych systemów informatycznych Spółki.
- Kategoryzacja i przekazywanie incydentów i wniosków o usługę do odpowiednich grup wsparcia.
- Tworzenie i uzupełnianie bazy wiedzy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Znajomości systemów operacyjnych Windows XP, 7 w zakresie umożliwiającym wsparcie dla użytkownika.
- Podstawowej znajomość usługi AD umożliwiającej zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
- Znajomości pakietu MS Office w zakresie umożliwiającym wsparcie dla użytkownika.
- Obsługi systemu ITSM preferowany ServiceDesk+
- Znajomości podstaw ITIL
- Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu budowy komputerów stacjonarnych i laptopów.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienności, odpowiedzialności, dbałości o jakość i dokładności wykonywanych zadań.
- Umiejętności pracy w zespole.
- Umiejętności komunikacji interpersonalnej, w szczególności prowadzenia rozmów telefonicznych, wysokiej kultury osobistej.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku.
Oferujemy:
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego w sprzyjającym środowisku pracy.
- Bogaty pakiet socjalny.