relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
Młodszy specjalista ds. informacji o Kliencie i rozliczeń
Młodszy specjalista ds. informacji o Kliencie i rozliczeń
INWEMER SYSTEM sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2196 dni temu
Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na samodzielne, kierownicze stanowisko:
Młodszy specjalista ds. informacji o Kliencie i rozliczeń
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie Wykazu Klientów
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
wystawianie faktur i korekt dla Kontrahentów
Wymagania
minimum średnie wykształcenie
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
umiejętność pracy pod presją czasu
mile widziane doświadczenie związane z wystawianiem faktur
orzeczenie o niepełnosprawności - jesteśmy zakładem pracy chronionej
Oferta
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
szkolenie w dziale księgowości i w dziale obsługi Klienta
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...