Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
NBC to innowacyjna firma specjalizująca się w outsourcingu kadr IT. Obecnie zatrudniamy blisko 200 specjalistów na terenie Polski. Nasi pracownicy uczestniczą w ciekawych i innowacyjnych projektach w bankowości, w centrach usług wspólnych, w przemyśle i w dużych firmach IT.
Dla naszego Klienta we Wrocławiu poszukujemy specjalistów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: SDH/WRO/0615/OK
Wyzwania:
Realizacja zadań dla jednego z największych amerykańskich koncernów, prowadzącego zdywersyfikowaną działalność przemysłową poprzez innowacyjne rozwiązania technologiczne
Wsparcie zespołu rekrutacji IT od strony sieci i sprzętu oraz Google Apps
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość systemu Windows 7
Dobra znajomość zagadnień związanych z Active Directory
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów związanych z działaniem stacji roboczych
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w dziale HelpDesk
Znajomość systemu do obsługi zgłoszeń
Znajomość systemu Lotus Notes
Oferujemy:
Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku, w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
Możliwość uzyskania doświadczenia w międzynarodowych projektach w kraju i za granicą
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...