specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz dbanie o jakość treści na sklepie. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Optymalizacja ścieżki klienta (Customer Journey) i dbanie o UX, tworzenie atrakcyjnych...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Wdrażanie i rozwój nowych narzędzi i integracji. Zarządzanie i rozwój już istniejących narzędziami i integracjami. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
Grupa ZPR Media to dynamicznie rozwijająca się Grupa Mediowa w Polsce.
Jest jednym z największych nadawców radiowych (m. in. Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA) i telewizyjnych (m.in. FOKUS TV, POLO TV), wydawców prasowych (m.in. „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”), oraz właścicieli serwisów internetowych (m.in. poradnikzdrowie.pl, se.pl, eska.pl). Prowadzi także działalność eventową w zakresie organizacji imprez, koncertów, festiwali, targów i szkoleń.
Do spółki ZPR Media S.A. poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. e-commerce
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów reklamowych w serwisach internetowych (obszar e-commerce)
Kontakty telefoniczne i mailowe z klientami
Kontakt z Redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B, najchętniej w obszarze e-commerce
Wykształcenie wyższe, mile widziani studenci ostatniego roku studiów
Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami
Silna motywacja i zaangażowanie w pracę
Orientacja na cele i determinacja w realizacji założonych planów
Chęć nauki i zdobywania doświadczeń
Oferujemy:
Szkolenia oraz szansę na rozwój zawodowy w firmie będącej liderem w swojej branży
Miesięczny program wdrożeniowy przy wsparciu doświadczonych osób w zespole
Stabilność zatrudnienia
Przyjazną, rodzinną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz dbanie o jakość treści na sklepie. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Optymalizacja ścieżki klienta (Customer Journey) i dbanie o UX, tworzenie atrakcyjnych...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Wdrażanie i rozwój nowych narzędzi i integracji. Zarządzanie i rozwój już istniejących narzędziami i integracjami. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...