Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
W związku z budową naszego nowego zakładu w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Kontaktowanie się z firmami transportowymi w celu koordynowania działań związanych z dystrybucją (monitorowanie punktów dostaw, przypisywanie nowych punktów na trasach, organizowanie zastępstw i koordynowanie wszystkich zmian na trasach między kierowcami),
- Planowanie i nadzorowanie procesu ładowania i rozładunku pojazdów oraz kontrola poziomu realizacji planów w magazynie,
- Weryfikacja i archiwizowanie dokumentacji w procesie dystrybucji,
- Współpraca z Działem Obsługi Klienta, Działem Sprzedaży i pozostałymi działami w zakresie zadań administracyjnych oraz obsługi logistycznej dystrybucji.
- Wykształcenie min średnie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (dystrybucja, logistyka, spedycja, łańcuch dostaw).
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość przepisów dotyczących przewożenia towarów i materiałów będzie dodatkowym atutem.
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Dobra orientacja w terenie.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy