- Obsługa systemów monitoringu
- Analiza alertów w systemach antyfraudowych
- Gromadzenie danych celem potwierdzenia podejrzenia popełnienia przestępstwa
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta - mile widziane w bankowości
- Znajomość języka angielskiego albo języka ukraińskiego lub rosyjskiego minimum na poziomie B1
- Zaawansowana znajomość języka polskiego – warunek konieczny
- Praca od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (7:30 – 22:00) oraz sobota (8:00 – 18:00)
- 3-miesięczny okres próbny (praca odbywa się w siedzibie Banku, po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej)
- Umowa o pracę
- Pakiet benefitów
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.