Młodszy Specjalista ds. Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Młodszy Specjalista ds. Customer Intelligence w Dziale Marketing Intelligence w Nationale-Nederlanden będziesz:
- zbierać zapotrzebowanie w zakresie nowych baz danych od klientów wewnętrznych,
- przeprowadzać analizy, przetwarzać dane z różnych źródeł,
- usprawniać procesy raportowania, przygotowywać raporty ad-hoc,
- analizować struktury baz danych,
- dostarczać wnioski i rekomendacje wpływające na liczbę, wartość i zadowolenie Klientów,
- utrzymywać standardy związane z analizami Klientów.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania?:
- statusu absolwenta lub studenta ostatnich lat studiów kierunku informatycznego, matematycznego lub finansowego,
- znajomości zagadnień związanych z pracą z bazami danych,
- bardzo dobrej znajomości języka SQL, znajomości MS Excel, Access,
- znajomość narzędzi statystycznych (np. R, SPSS) będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności wykorzystywania i łączenia danych z różnych źródeł,
- mile widziane doświadczenie lub zainteresowania w obszarze ubezpieczeń/ finansów,
- umiejętności przekładania analiz i liczb na czytelne wnioski,
- komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,
- znajomości języka angielski na poziomie komunikatywnym,
- gotowości podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
- pierwszych doświadczeń zawodowych zdobytych podczas praktyk/stażu.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- pracę na podstawie umowy zlecenia,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- możliwość poznania systemów CRM, Business Intelligence, Big Data,
- pracę w dogodnej lokalizacji na Powiślu,
- interesującą pracę w prestiżowej, międzynarodowej firmie,
- możliwość realizacji własnych pomysłów oraz współtworzenia innowacyjnych projektów.