Twoja Praca
udział w budowie i rozwoju nowych modeli predykcyjnych skłonności klientów indywidualnych i małych przedsiębiorstw,
wykonywanie przeglądów oraz monitorowanie jakości danych pierwotnych i wtórnych wykorzystywanych w CRM,
przeprowadzanie analiz zarządczych portfela klientów detalicznych,
inicjowanie działań zwiększających uproduktowienie Klientów (poprawa x-sell) oraz relacyjności,
optymalizacja i usprawnienie funkcjonujących procesów i kampanii CRM,
rozwój i optymalizacja przetwarzania tabel analitycznych, dziennych i miesięcznych,
generowanie kampanii CRM, aktywnych, automatycznych/zdarzeniowych,
tworzenie raportów i analiz z produktów bankowych oraz zachowania Klientów, budowa raportów z wykorzystaniem SAS Visual Analytics,
wykorzystanie technik analitycznych i statystycznych do budowania wiedzy o Kliencie.
wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: matematyka, statystyka, ekonometria,
minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego związanego z analizą, obsługą systemu CRM,
znajomości metod statystycznych i ekonometrycznych oraz aplikacji wspomagających przeprowadzanie analiz statystycznych (SAS),
znajomości i umiejętności pracy z relacyjnymi bazami danych (np. MS SQL Server, ORACLE),
biegła znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel).
zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
możliwość rozwoju w międzynarodowej, nowoczesnej instytucji finansowej,
unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
prywatna opieka medyczna – korzysta z niej 100% pracowników, atrakcyjny pakiet rekreacyjno-sportowy – korzysta z niego 70 % pracowników,
specjalistyczne szkolenia – w 2015 roku na każdego naszego pracownika przypadało 5 dni szkoleniowych.