- Minimum średniego wykształcenia i doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta.
- Znajomości bankowości, zdolności analitycznych, poziom B1 w j. angielskim, ukraińskim lub rosyjskim, oraz biegłej znajomości j. polskiego.
- Doświadczenie w obszarze nadużyć finansowych.
- 3-miesięczny okres próbny z możliwością pracy hybrydowej - po okresie wdrożenia oraz szkoleniach.
- Umowę o pracę.
- Możliwości rozwoju zawodowego i pakiet benefitów.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.