Grupa Kapitałowa BEST S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspert w dziedzinie obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórca jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych na rynku. Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem portfelami wierzytelności nieregularnych. Jesteśmy jedną z największych firm na Pomorzu (8 miejsce pod względem wyników finansowych za 2013 r. wg rankingu opublikowanego w Dzienniku Bałtyckim) i jedną z trzech największych z branży w kraju. Na rynku finansowym działamy od dwudziestu lat, w tym od siedemnastu obecni jesteśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Naszą strategię działania opieramy na wartościach: WIEDZA, ETYKA i SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego najważniejsi dla nas są Pracownicy. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie funkcjonalnej zgodności implementowanej strategii windykacyjnej z wymaganiami biznesowymi, definiowanie scenariuszy i przypadków testowych, przygotowanie testów i raportowanie ich wyników, zgłaszanie błędów i nadzór nad ich poprawą.
Wymagania:
- co najmniej 1 rok doświadczenia w programowaniu SQL;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki matematyka, statystyka, informatyka lub pokrewne);
- dobra znajomość SQL (T-SQL);
- doświadczenie w automatyzacji zapytań SQL (umiejętność pisania procedury/funkcji);
- doświadczenie w analizie wymagań biznesowych (tworzenie specyfikacji biznesowych);
- mile widziana znajomość programowania VBA Excel;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w wykonywaniu zadań.
- ciekawą pracę w wiodącej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku;
- dużą samodzielność pracy, wyzwania i interesujący zakres obowiązków;
- elastyczne godziny pracy;
- miłą atmosferę pracy;
- pakiet medyczny;
- program Work-Life Balance (w tym dofinansowanie do karty Benefit Multisport, dni owoca, udział w grze firmowej Play BEST);
- pakiet dodatkowych benefitów dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy prześlij swoje CV poprzez przycisk Aplikuj.
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.