Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw - Warszawa
- rozmawiasz z klientami instytucjonalnymi badając ich zadowolenie ze współpracy z bankiem i zbierając opinie o produktach i obsłudze,
- przekazujesz zebrane opinie do sieci sprzedaży oraz właścicieli produktów,
- inicjujesz zmiany w produktach i procesach w oparciu o zebrane opinie klientów.
- lubisz kontakt z ludźmi, umiesz słuchać,
- posługujesz się poprawną polszczyzną,
- jesteś osobą ciekawą perspektywy klienta oraz tego jak działają produkty, procesy,
- masz doświadczenie w obsłudze klienta lub badaniach ankietowych (najchętniej telefoniczne),
- motywuje Cię praca przy poprawie jakości, doskonaleniu procesów,
- lubisz się uczyć, rozwijać swoje kompetencje.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych, monitorowaniu jakości,
- nie boisz się MS Excela, Power Pointa,
- doświadczenie w bankowości, szczególnie w segmencie klientów firm lub korporacyjnych.
- Praca hybrydowa Pracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.