Mondial Assistance jest wiodącym dostawcą usług assistance na polskim rynku. Assistance znaczy pomoc. Współpracując z czołowymi ubezpieczycielami, bankami i dystrybutorami samochodów, mamy pod opieką ponad 6,5 miliona Polaków. Szczycimy się możliwością skutecznego i szybkiego działania w każdym zakątku Polski i całego globu, 24h/365 dni.
Praca w Mondial Assistance to dobre relacje między współpracownikami, kierownikami i ich zespołami oraz klientami i usługodawcami. Praca u nas to także nieustanne zdobywanie wiedzy i podnoszenie kompetencji.
W 2015 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10%, a blisko 20% naszych pracowników awansowało lub zmieniło dział. W związku z dalszym poszerzaniem działalności, poszukujemy nowych pracowników!
W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny /odpowiedzialna za organizowanie pomocy medycznej dla naszych klientów w Polsce, w szczególności za:
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych,
- weryfikację przysługujących klientom serwisów (np. rehabilitacja, transport medyczny, dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego),
- organizację świadczeń medycznych i opiekuńczych na terenie Polski.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie
- jesteś gotowy / gotowa do pracy zmianowej wg grafiku 365 dni/24h,
- lubisz rozmawiać z ludźmi i im pomagać,
- jesteś pracowity / pracowita,
- angażujesz się w postawione przed Tobą zadania,
- potrafisz przezwyciężać trudności.
Korzyści z pracy u nas:
- nauczymy Cię od podstaw pracy z klientem w centrum operacyjnym assistance poprzez liczne szkolenia oraz stałą opiekę starszych stażem pracowników w okresie wdrożenia,
- zdobędziesz lub rozwiniesz umiejętności rozmowy z klientami, współpracy w zespole i organizacji pracy,
- będziesz miał/miała możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy dzięki licznym rekrutacjom wewnętrznym,
- będziesz spędzał/ spędzała czas z fantastycznymi ludźmi w atmosferze pełnej szacunku oraz zaangażowania,
- zatrudnimy Cię na umowę o pracę,
- otrzymasz premię kwartalną oraz będziesz mógł/ mogła wziąć udział w konkursach miesięcznych,
- otrzymasz bogaty pakiet socjalny, w tym:
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę żywieniową do wykorzystania w stołówce pracowniczej, restauracjach, barach i innych punktach gastronomicznych,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość nauki wybranego języka obcego (lekcje w siedzibie firmy dwa razy w tygodniu),
- dodatkowe świadczenia (bilety do kin, teatrów, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów, bony do wybranych sklepów).