PKP CARGO S.A. największy kolejowy przewoźnik towarowy w Polsce i jeden z największych kolejowych operatorów logistycznych w Europie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Analiza procesów biznesowych [ilościowa i jakościowa] oraz budowa informacji zarządczej w tym zakresie;
- Opracowywanie business case
- Ocenę rentowności kontraktów,
- Opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zarządcze Spółki;
- Wsparcie realizacji projektów od strony kontrolingowo-finansowej.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (preferowane: ekonometria, matematyka, informatyka ekonomiczna, statystyka),
- Wiedza i umiejętności w wykorzystaniu metod statystycznych oraz narzędzi informatycznych (wymagana znajomość Excel, Access, mile widziana znajomość VBA),
- Mile widziana znajomość tematyki relacyjnych baz danych (MS-SQL),
- Mile widziana znajomość SAP BW,
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
- Mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowywania analiz i business case (udział w projektach studenckich lub staż);
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- Orientacja na rozwiązywanie problemów biznesowych;
- Dyspozycyjność i komunikatywność.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej będącej liderem w swojej branży;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Pracę w rozwijającym się, ambitnym zespole oraz ciekawe benefity;
- Szkolenia i szansę na rozwój zawodowy.
Poznaj
PKP CARGO S.A.
PKP CARGO S.A. jest największym kolejowym przewoźnikiem towarowym w Polsce i jednym z największych w Unii Europejskiej.
Oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski.
W PKP CARGO S.A. zatrudnionych jest blisko 16 tys. osób, którym oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz przyjazną atmosferę.