Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie klientów w zakresie użytkowania aplikacji związanych z zarządzaniem, planowaniem i monitorowaniem procesu sprzedaży. Wspomniane aplikacje są na etapie wdrożeń w obrębie organizacji.
Obowiązki:
- Zapewnianie wsparcia merytorycznego oraz technicznego użytkownikom nowo wdrażanych aplikacji służących do zarządzania wynikami sprzedaży oraz monitoringu systemów motywacyjnych
- Współpraca między użytkownikami aplikacji a zespołem technicznym odpowiadającym za wprowadzenie drobnych zmian
- Analiza aplikacji pod kątem wprowadzania ewentualnych zmian i udoskonaleń
- Aranżowanie spotkań koniecznych do zrozumienia potrzeb biznesowych działów
- Sporządzanie raportów
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze nauk komputerowych, finansów lub sprzedaży
- Minimum rok doświadczenia we analizie aplikacji biznesowych - mile widziane w obrębie instytucji finansowej
- Dobra znajomość języka zapytań SQL oraz baz danych
- Znajomość narzędzi służących do wizualizacji danych tj. Tableau, Logi lub Business Objects
- Znajomość języków skryptowych (shell, PHP lub perl)
- Biegła znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie
- Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku
- Gotowość do relokacji do Poznania
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, bony lunchowe, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- Codzienną pracę z językiem angielskim